2.03.2015

Zoeva - Rose Golden vol. 2 Collection

Zapewne słyszałyście już o tym, że w połowie lutego w sklepach pojawi się nowa kolekcja niemieckiej marki Zoeva - Rose Golden vol. 2. W jej skład wchodzić będą:

  • Rose Golden Vol. 2 Luxury Set + Brush Clutch Large Rose Golden (€65) 
  • Rose Golden Vol. 2 Complete Eye Set + Brush Clutch Small Rose Golden (€65) 
  • Brush Holder Rose Golden (€8,5 lub w zestawie z pędzlami €70) 
  • Rose Golden Palette (€17,5)

Rose Golden Vol. 2 Luxury Set + Brush Clutch Large Rose Golden

Rose Golden Vol. 2 Luxury Set: 104, 109, 126, 226
Rose Golden Vol. 2 Luxury Set: 228, 234, 317, 322 
Rose Golden Vol. 2 Complete Eye Set + Brush Clutch Small Rose Golden
Rose Golden Vol. 2 Complete Eye Set: 142, 221, 227, 228, 230, 231
Rose Golden Vol. 2 Complete Eye Set:  232, 235, 238, 310, 322, 325
Rose Golden Palette
Rose Golden Palette
Brush Holder Rose Golden


Moim zdaniem design tej kolekcji zachwyca. Bardzo dobra jakość produktów w połączeniu z tak piękną oprawą graficzną z pewnością zaowocuje sukcesem marki. 

Sama mam zamiar upolować oba zestawy pędzli, a Wy? Będziecie kupować coś z tej kolekcji? 

Pozdrawiam,
Kasia

34 komentarze:

  1. Fajna kolekcja, ciekawa sprawa, że tak kombinują z kolorami pędzli :) Mam jednego reprezentanta marki Zoeva w domu, ale jakoś mnie nie zachwyca - pewnie to kwestia tego, że po prosty wybrałam sobie przeciętny model ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie pędzle wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jestem jedyna, ale mnie ten nowy design pędzli się nie podoba :P Wolę już standardowe czarne, albo różowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Są różne gusta, ale wierzę, że jeszcze Ci się spodobają! :)

      Usuń
    2. Serio, serio :P Kosmetyczka też mi się nie podoba :P ale tak jak mówisz są różne gusta ;D

      Usuń
  4. Napewno wszystkie produkty wyglądają estetycznie, a nawet luksusowo. Ale mnie najbardziej podoba się paletka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na swatche, również mnie zainteresowała :)

      Usuń
  5. Przepięknie się prezentują te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutne cuda! Chyba skuszę się na oba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na pewno skuszę się na paletę Rose Golden :) Rzeczywiście kolory przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja piękna, sama mam zamiar kupić kilka pędzli, których mi brakuje. Pędzle cieszą oko niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja marzę o obu zestawach, wszystkie te pędzle bardzo by mi się przydały :)

      Usuń
  9. Pędzle na prawdę super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycam się tymi pędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba w końcu któryś set tych rose goldów capnę <3
    ale ale, w końcu też widzę paletę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cuda!!!! nie moge sie napatrzec :)

    najchetniej zgarnelabym wszystko, ale sie nie da :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny jest ten zestaw..;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj bardzo ładnie prezentuje się ten zestaw, a ja jestem łasa na coś takiego:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzle są piękne:) Ja zamierzam zaopatrzyć się w różowy zestaw do oczu, ale teraz 'oszczędzam' więc poczekam aż mi przejdzie oszczędzanie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolekcja jest moim zdaniem IDEALNA! Przepiękna, cudowna, a do tego ta jakość... nic tylko się zachwycać :D Już się nie mogę doczekać premiery, od razu zamawiam oba zestawy i paletę chyba też :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna kolekcja, bardzo estetyczna wizualnie i elegancka!

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie to wszystko cudne! Jak oko cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne i eleganckie :) ja używam MarioLuigi, tych nigdzie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzenie! Chętnie bym je kupiła, ale cena....

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te pędzle, ale zachwycam się najbardziej nową paletką. I którą teraz wybrać? :) Mam Naturally Yours i jest doskonała, teraz trzeba jej znaleźć towarzystwo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie oba zestawy i paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli jeszcze Cie interesuje to tutaj masz swatche tej paletki:)
    http://www.reallyree.com/2015/02/zoeva-rose-golden-palette-review-swatches.html

    A pędzle, kosmetyczki i paletka są piękne. Nie mogę się na nie napatrzeć i marzy mi się wszystko :),

    OdpowiedzUsuń
  24. Pedzle sa piekne, milosc od pierwszego zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę miała te pędzle! Ja to wiem :D
    Zajrzyj do mnie jak chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie mam nic tej marki, dosłownie nic, wstyd...

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw. Ale przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń